Til DNT Gjøvik og omegn
Fottur

For turledere

Kjære turleder - tusen takk for innsatsen! Og for deg som ønsker å bli det - velkommen!

Takket være dere blir det lettere å komme seg ut på tur. Uten deres innsats kunne vi ikke gjennomført et så bredt og variert turprogram.

Nivået på turene du leder må stå i forhold til godkjente kurs; nærturleder, grunnleggende turleder, sommerturleder eller vinterturleder. Vi hjelper deg med å finne kurs! Ta kontakt på epost: gjovik@dnt.no

Velg deg ut turer som du gjerne vil gå sammen med gode turvenner. Har du gått turen tidligere kan det være en fordel, men det er ingen betingelse. Vi håper at du vil stille som turleder for DNT Gjøvik og Omegn flere ganger i årene framover!

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem