Velkommen som frivillig i DNT Gjøvik og omegn!

Vil vi gjerne ha deg med på laget :)

Frivillig innsats i friluft! DNT Gjøvik og omegn gir mange muligheter for dette. Her kan du bruke dine evner til:

• Aktiviteter for barn, unge og familier
  • Turleder
  • Stiarbeid
  • Hyttedugnad
  • Friluftsarrangementer
  • Badstua i Fredevika

Bli med på det du har lyst til, et godt sosialt fellesskap er bonusen!
Dugnadsarbeid er selve ryggraden i turistforeningens virksomhet. Uten innsatsen fra hundrevis av frivillige over hele landet hadde turistforeningene aldri kunnet opprettholde det store tilbudet og aktivitetsnivået.​​​​​​​

Kunne du tenke deg noe av dette? Kontakt oss på epost: gjovik@dnt.no og fortell litt om deg selv, så skal vi gjøre det vi kan for at du kommer i gang med meningsfullt frivillig arbeid.

Vil du bli frivillig i badstua og friluftshuset i Fredevika, bli med i Facebookgruppen for Fredevikafrivillige her

Kontaktpersoner for aktivitetsgruppene

Stidugnader Totenåsen: Ola Brox, tlf: 90 87 13 52 (ola.brox@gmail.com)

Dugnader Osbakken: Roar Myhre, tlf: 90 56 14 96 (roa-m2@online.no)

Stidugnader i Gjøvik sentrum/Øverbymarka: Fredrik Langballe, tlf. 90 01 15 01 (fredrik.langballe@gmail.com)

Stidugnader Kopperudmyra/Sørbyen: Eirik Lindberg, tlf: 908 41 487 (eirlin71@gmail.com).

Barnas Turlag: Per Hovland, tlf. 95 97 28 50 (gjovik@dnt.no) eller Jahn Olav Steinshylla (leder for styret i Barnas turlag)

DNT Ung: Per Hovland, tlf. 95 97 28 50 (gjovik@dnt.no)

Seniorgruppa: Gunnor Andersen, tlf. 99 64 11 34 (gunnor.andersen@gmail.com)

Fjellsportgruppa: Trond Gaarder, tlf. 97 67 37 85 (gaardert@online.no)

Turledere og klatregruppa: Ingemari Jürgensen, tlf. 99 71 71 78 (ingemari@kentaur.no).

FTU (tilrettelagt):  Gerd Kålås, tlf 416 50 774 (gerdk51@hotmail.com)

Del artikkel:

Bli medlem